جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد کاروند

مدیر کل اوقاف استان همدان گفت:‌ امسال دهه فجر با فاطمیه هم زمان شده و با توجه به فتنه اخیر، رویکرد برخی برنامه ها بصیرتی انتخاب شده است و پیام این مراسم ها مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیر کل اوقاف استان همدان، در همایش «فجر فاطمی» که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به مساله تبیین انقلاب، اظهار داشت: برنامه شب قدر انقلاب اسلامی هر ساله در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار می شد که برای مردمی تر شدن برنامه و شمول حداکثری این برنامه امسال در برخی مساجد اصلی شهر همدان برگزار می شود.

وی افزود: در هر شهرستان حداقل 10 مسجد به غیر از مساجد خود جوش، در این زمینه فعالیت می کنند و اداره اوقاف به انجام این امور در مساجد کمک خواهد کرد و دعوت نامه هایی خدمت همه مسؤولان استانی ارسال شده است که هر کدام اعلام آمادگی کنند به عنوان سخنران از ایشان استفاده کنیم.

مدیر کل اوقاف استان همدان ابراز داشت:‌ امسال دهه فجر با فاطمیه همزمان شده و با توجه به فتنه اخیر، رویکرد برخی برنامه ها بصیرتی انتخاب شده است و پیام این مراسم ها مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات اداره اوقاف ارائه خدمات معیشتی به بیش از ۲۰۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بوده است که از محل اعتبارات وقف در این زمینه انجام شده است.

حجت الاسلام کاروند خاطرنشان کرد: هر کسی که در شهرستان همدان و ملایر بیماری صعب العلاج و خاص داشته باشد اداره اوقاف تا سقف یک میلیون و پانصد هزار تومان به او کمک هزینه درمان اهدا خواهد کرد و به برخی از دانشجویان نیازمند کمک هزینه تحصیلی ارائه می شود.

وی در پایان اظهار داشت: توزیع نان رایگان به نیازمندان از دیگر خدمات واقفان خیر اندیش در همدان است و در همدان، کبودراهنگ و اسدآباد اورژانس رایگان برای رسیدگی به افراد محروم در 32 روستا به همراه داروی رایگان ارسال خواهد شد که به مردم ای مناطق خدمات رایگان ارائه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha