پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همايش «بانوی بافضیلت»

حوزه/ همايش «بانوی بافضیلت» استاد طاهایی (ره)، ۱۸ بهمن ماه در مکتب نرجس(س) ­مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، خانم منور شايسته خوي، دبير همايش «بانوی بافضیلت» استاد طاهایی (ره) و مدیر مکتب نرجس(س) ­مشهد با اعلام این خبر گفت: همایش «بانوی بافضیلت» هر سال در سالگرد ارتحال استاد طاهایی (ره)، به معرفی چهره های شاخص و تاثیرگذار در جامعه بانوان می پردازد.

وی، هدف از برگزاری «بانوی بافضیلت» را شاخص سازی اندیشه ای و رفتاری در جامعه زنان اعلام کرد و ادامه داد: از این طریق می توان نسل امروز را با اندیشه و سبک زندگی بانوان فاضله از جمله استاد طاهایی(ره) آشنا کرد.

مدیر مکتب نرجس(س) ­مشهد در خصوص مقالات دریافتی همایش، خاطنشان کرد:  در فراخوان امسال حدود 100 مقاله علمی در دو سرفصل اصلی «شیعه شناسی» و «مطالعات زنان» دریافت شده است که در مرحله ارزیابی قرار دارند.

دبير همايش «بانوی بافضیلت» استاد طاهایی (ره)افزود: ارائه چند مقاله برتر، نمایش کلیپ تهیه شده از فعالیت های پنجاه ساله مکتب نرجس(س)، معرفی تازه های نشر و رونمایی از کتاب های چاپ شده، از­ برنامه های همایش می باشد.

وی اضافه کرد: از برنامه های حاشیه همایش می توان به برپایی نمایشگاه با موضوع "خطبه 76 نهج البلاغه" که با استناد به آیات قرآن و صحبت های استاد طاهایی(ره) به معرفی ویژگی های سالکان قرب الی الله، می پردازد، اشاره کرد.

شایسته خوی با اشاره به تقارن برگزاری همایش «بانوی با فضیلیت» با ایام الله دهه فجر گفت: از آن جا که همایش امسال مقارن با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است، سعی شده که فضا سازی حاشیه همایش با اهداف و ارزش های انقلاب و ویژگی های امام خمینی(ره) و همچنین سیره اخلاقی استاد طاهایی(ره) که از مبارزان دوران ستمشاهی بودند، هماهنگ باشد. در همین راستا مصاحبه هایی با شاگردان استاد به منظور آشنایی هرچه بیشتر باسیره استاد صورت گرفت،  که در غنی سازی محتوای همایش مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر مکتب نرجس(س) ­مشهد در پایان زمان برگزاری همایش «بانوی بافضیلت» استاد طاهایی(ره) را 18بهمن ماه اعلام کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha