شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که گفت: هر روز که از انقلاب اسلامی می گذرد، بر دشمنی و کینه توزی دشمنان و در رأس آنها آمریکا افزوده می‌شود، لذا تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب از مهمترین اقداماتی است که نقش عمده‌ای در مقابله با سیاه نمایی و نیرنگ های دشمنان اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، ظهر امروز در مسجد حجتی شهرستان تاکستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: دستاوردها و موفقیت های انقلاب اسلامی مرهون افکار و اندیشه‌های بلند حضرت امام خمینی و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین افزود: هر روز که از انقلاب اسلامی می گذرد، بر دشمنی و کینه توزی دشمنان و در رأس آنها آمریکا افزوده می‌شود، لذا باید تلاش کرد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب را با همان نگاهی که مردم انقلابی در سال 57 داشتند به سرانجام برسانیم.

عضو خبرگان رهبری با تاکیدبر این کهبرنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید محتوا محور باشند تا همکاری مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایران را روز افزون کند، افزود: انقلاب اسلامی در پی شخصیت دادن و حفظ کرامت انسانی است و باید بیشتر این مهم مورد توجه قرار گیرد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان بر لزوم تبیین مسئله شناخت دوست از دشمن و سلطه طلبی استکبار در جامعه تاکید کرد و گفت: باید جایگاه قوی اعتقادات مردم به اسلام و ناموس و انقلاب و

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: یکی از افتخارات و دستاوردهای انقلاب همین دستاوردهای فضایی است و پرتاب ماهواره، ساخت هواپیما پیشرفت ها در عرصه نجوم و مانند آن استقلال ما را تأمین کرده است.

وی به نقش بانوان در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در دوران انقلاب اگر نبودند، مادران و بانوان بدون تردید انقلاب شکوهمند شکل نمی گرفت، چرا که همه کسانی که در کوچه و خیابان فریاد «مرگ بر شاه» سر می دادند در دامن همین مادران رشد کرده بودند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha