پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: یکی از مسایل حال حاضر در استان کردستان که نیازمند کار پژوهشی است، فرقه های نوظهور هستند که از اسلام جدا شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه توجیهی «طرح نیازسنجی پژوهش در استان های خاص» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: نهادینه سازی فرهنگ پژوهش از مهمترین نیازهای امروز حوزه است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه برای پیشبرد بهتر و استاندارد سازی پژوهش باید پژوهشگران استانی را شناسایی کنیم، گفت: باید پژوهشگران کردستان را شناسایی و ساماندهی کنیم و به سراغ آنها برویم تا مشکلات و معضلات استان را شناسایی و راه حل ها را ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسایل حال حاضر در استان کردستان که نیازمند کار پژوهشی است، فرقه های نوظهور هستند که از اسلام جدا شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه با اشاره به سفر مقام رهبری به استان کردستان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در سفری که به این استان داشتند فرمودند:« کردستان ایران سرزمین تمام کردهای جهان است». این فرمایش رهبر معظم انقلاب نشان از درک والای معظم له از ضرورت وحدت در جهان اسلام دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: دغدغه اصلی پژوهشگران باید این باشد که از فضای انتزاعی خارج شوند و به سمت و سوی واقعیت ها و مشکلات موجود در جامعه حرکت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha