سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه ایام الله دهه فجر در مناطق مختلف روستایی و شهری خبر داد .

حجت الاسلام جعفرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر مبلغان برنامه شب های انقلاب را با محوریت روزشمار تقویم دهه فجر برگزار می کند، گفت: در این برنامه ها مبلغان به بیان ارزش های انقلاب از دیدگاه امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری خواهند پرداخت .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر امسال علاوه بر ظرفیت مبلغان بومی از مبلغان غیربومی میز استفاده خواهد شد، افزود: برگزاری کلاس های معارف اسلامی ،تبیین ارزش ها و  دستاوردهای انقلابی،برگزاری مراسم دعا و زیارات، تقویت روحیه انقلابی نسل نوجوان و جامعه جامعه از مهمتربن برنامه های مبلغان در مناطق مختلف تبلیغی است.

حجت الاسلام صادق جعفرپور در پایان با اشاره به اینکه با بهره مندی از ظرفیت مبلغان بومی و غیربومی می تواند دستاوردهای انقلاب را در بین آحاد جامعه نهادینه کرد، خاطرنشان کرد: تعمیق و نهادینه کردن ارزش های انقلابی در جامعه از مهمترین راهکارهای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است .

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha