جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاری اجلاس شورای عالی منهاج القرآن پاکستان در شهر لاهور

حوزه/ اجلاس شورای عالی مرکز منهاج القرآن پاکستان و نهضت مردمی پاکستان در شهر لاهور و با حضور مسئولان و اعضای این مرکز برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ اجلاس شورای عالی مرکز منهاج القرآن پاکستان و نهضت مردمی پاکستان در شهر لاهور و با حضور مسئولان و اعضای این مرکز برگزار شد.

ریاست این اجلاس را سرپرست مرکز منهاج القرآن پاکستان شیخ الاسلام طاهر القادری بر عهده داشت، رئیس شورای عالی منهاج القرآن دکتر حسن محی الدین قادری، رئیس مرکز منهاج القرآن دکتر حسین محی الدین قادری، دبیر کل نهضت مردمی خرم نواز گندا پور، نائب رئیس مرکز منهاج القرآن اقبال احمد خان و رئیس شاخه بانوان منهاج القرآن خانم فرح ناز از دیگر شرکت کنندگان این برنامه بودند، هم چنین تمام مسئولین قسمت های مختلف و اعضا و نمایندگان مرکز منهاج در شهرها و ایالت های مختلف پاکستان نیز در این اجلاس حاضر شدند.

در این اجلاس مسئولان بخش های مختلف گزارشی از عملکرد پنج ساله خود ارائه کردند و شورای عالی نیز نسبت به اهداف و سیاست های آینده بحث و گفتگو کرد.

سرپرست منهاج القرآن دکتر طاهر القادری در این برنامه به وضعیت سیاسی کشور اشاره کرد و ضمن انتقاد از حزب حاکم یعنی مسلم لیگ و نخست وزیر سابق نواز شریف آنها را به فساد و سوء مدیریت متهم ساخت و حمله پلیس به مرکز منهاج القرآن لاهور را نمونه ای از آن دانست.

وی هم چنین به تشکیل اتحادی قوی جهت مبارزه با این حزب و انجام اصلاحات در آینده سیاسی پاکستان اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha