پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار امام جمعه همدان با کارکنان فنی و حرفه ای

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه تخصص با پشتوانه تعهد کاری لازمه پیشرفت در جامعه است، گفت: انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی، عصر امروز در جمع کارکنان فنی و حرفه‌ای همدان، اظهار داشت: وظیفه هر انسانی در هر شغلی دیانت حقه است، بدین معنا که تخصص به‌تنهایی دردی از جامعه دوا نمی‌کند و باید تعهد و تخصص در کنار هم قرار بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تصریح کرد: در جهان و متأسفانه در ایران اسلامی عده‌ای قلیل دنباله‌رو دین‌ها و مذاهب باطلی همچون آتش‌پرستی، وهابیت، بهائیت و دیگر فرق انحرافی هستند.

وی با اشاره به حیوان پرستی در کشورهایی نظیر هندوستان افزود: برای بشر شرم‌آور است که با عنوان اشرف مخلوقات به دنبال گاو پرستی و حیوان پرستی برود.

آیت‌الله طه محمدی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به شکر خدای تعالی امروز ایران اسلامی به برکت خدمات انقلاب به پیشرفت‌های فراوانی در همه زمینه‌ها رسیده است.

وی با اشاره به خیانت‌های رژیم منحوس پهلوی تصریح کرد: افرادی که به‌عنوان شاه در ایران اسلامی حکومت می‌کردند همه دست‌نشانده و پاسبانان مستکبران و مستعمران غربی و شرقی بودند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری وظیفه مردم ایران را در قبال پیشرفت مملکت اسلامی وظیفه‌ای دینی برشمرد و گفت: امروز وظیفه ما این است که ایران را به اصالت خود یعنی پیشرفت در سطح جهان برساند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha