شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید محمد موسوی

حوزه/ مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد گفت: خدمت‌رسانی مطلوب به روستاها از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، عصر امروز در نشست ستاد دهه فجر استان یزد، با اشاره به اینکه این ایام برای انقلاب از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: لازم است که نسبت به انتقال هرچه بیشتر ارزش‌های انقلاب به نسل جوان تلاش لازم صورت پذیرد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد خاطرنشان کرد: در این زمینه باید برنامه‌های متنوع و مختلفی در نظر گرفته شود و در این برنامه‌ها توجه به ذائقه جوانان هم داشته باشیم و برنامه‌های جوان‌پسند طراحی کنند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری به‌ویژه برای روستاها داشته، افزود: ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این ایام در روستاها، افتتاح پروژه‌های گوناگون در بخش کشاورزی و دام است که با حضور مسئولان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه کمیته روستاییان و عشایر دهه فجر یزد سعی کرده که برنامه‌های فرهنگی و متنوعی برای جامعه هدف خود طرح‌ریزی داشته باشند، خاطرنشان کرد: بالغ‌بر 45 برنامه مشخص و مدون در ارتباط با روستاها و عشایر در نظر گرفته‌شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی روستاها و عشایر در تمام روستاها در بخش قرائت و حفظ کل قرآن ویژه برادران و تفسیر جلد سوم تفسیر نمونه و حفظ کل قرآن ویژه بانوان انجام می‌شود.

رئیس کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد افزود: برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی انقلاب ویژه عشایر و روستاییان یکی دیگر از برنامه‌هایی است که برای این ایام در نظر گرفته‌شده است.

وی برگزاری این دوره از مسابقات را در تمام استان دانست و گفت: افراد برتر این مسابقات در 16 بهمن‌ماه برای حضور در مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: دیدار همکاران با ائمه محترم جمعه و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و همچنین دیدار با خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان و غبارروبی گلزار شهدا در سراسر استان به‌ویژه مناطق روستایی و عشایر نشین از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha