جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برنامه‌های دهه فجر این استان با محوریت ایام فاطمیه اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، عصر امروز در نشست ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در طول سال‌های انقلاب انواع توطئه‌ها را علیه ملت ایران طرح‌ریزی و اجرا کردند، اظهار داشت: تمام توطئه‌های دشمنان با یاری خداوند و تیزبینی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و پشتیبانی ملت بصیر ایران خنثی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: انتظار این است که هر ستاد مربوط به دهه فجر و کمیته‌های فرعی ستادها، برنامه‌های شاخص مرتبط با انقلاب برای مخاطبین خود داشته باشند.

وی کمیته دانش‌آموزی را یکی از مهم‌ترین کمیته‌های دهه فجر یزد دانست و خاطرنشان کرد: اگر در هر مدرسه تنها دو برنامه شاخص و مهم انجام شود، چهره تمام مدارس تغییر می‌کند.

حجت‌الاسلام فخرالدینی به مصادف بودن ایام فاطمیه با ایام‌الله دهه فجر خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای و مراجع عظام تقلید بر ضرورت حفظ حرمت این ایام در یک روز قبل تا یک روز بعد از شهادت تأکید کرده‌اند و باید پرچم یا فاطمه الزهرا (س) و پرچم جمهوری اسلامی را در مراسم‌ها با هم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت ایام فاطمیه و از 15 بهمن‌ماه چراغانی و آذین‌بندی شهر برای برگزاری جشن‌های این ایام انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: یکی از مسائل مهم که در ارتباط با ایام‌الله دهه فجر باید به آن توجه شود، بحث چهره‌آرایی شهر برای این ایام است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هم به آن تأکید بسیار ویژه داشته و دارند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha