شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علمای الازهر در حرم امیر المؤمنین ‌(ع)

حوزه/ گروهی از علمای الازهر به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شدند و بعد از زیارت با مسئولین آستان مقدس علوی پیرامون تقویت پیوند های برادری میان تمامی مسلمانان بر اساس محبت رسول الله (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) گفتگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گروهی از علمای الازهر به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شدند و بعد از زیارت با مسئولین آستان مقدس علوی پیرامون تقویت پیوند های برادری میان تمامی مسلمانان بر اساس محبت رسول الله (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) گفتگو کردند.

ولید مطر استاد دانشگاه الازهر گفت: با زیارت این زیارتگاه های مقدس، خداوند بر ما منّت گذاشته است و ما دوست داریم که همیشه به این مکان بیاییم،‌زیرا خداوند این ضریح های شریف را  در کشوری قرار داده است که برای ما دوست داشتنی است.

وی افزود: در کشور عراق بهترین آفریده ی خداوند بعد از رسول اکرم (ص) که همان امام علی و امام حسین (علیهما السلام) هستند، حضور دارند و هم چنین بسیاری از اهل بیت (علیهم السلام) اینجا هستند.

مطر ادامه داد: ما به زیارت این حرم مطهر آمده ایم تا چهره نورانی برادران شیعه که به آنان ابراز محبت و دوستی داریم، ببینیم.

یوسف رواب رئیس مؤسسه "وجهة الحق" تصریح کرد: هدف از زیارت حرم امیر المؤمنین (علیه السلام)، در واقع گسترش پیوندها میان علمای الازهر و علمای حوزه علیمه نجف اشرف و حضرت آیت الله سیستانی است.

وی تاکید کرد: اگر فتوای آیت الله سیستانی نبود، بسیاری از پایتخت کشور های عربی یکی پس از دیگری سقوط می کرد و به فضل این فتوا داعش نابود شد و قبل از وحدت عراق نقش برجسته ای در وحدت امت عربی داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha