شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برلین پایتخت آلمان

حوزه/ بیستمین کنفرانس بین‌المللی "دین و مطالعات مذهبی"، ۲۱ تا ۲۲ ماه می در شهر برلین برگزار می‌شود. این کنفرانس با هدف گردهمایی دانشمندان، محققان و پژوهشگران دانشگاهی در حوزه مطالعات مذهبی و برای تبادل تجربیات و به اشتراک گذاشتن نتایج تحقیقات آنان برگزار می‌شود.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در آلمان بیستمین کنفرانس بین‌المللی "دین و مطالعات مذهبی"، 21 تا 22 ماه می در شهر برلین برگزار می‌شود. به گزارش سایت آکادمی جهانی علوم، مهندسی و فناوری، این کنفرانس با هدف گردهمایی دانشمندان، محققان و پژوهشگران دانشگاهی در حوزه مطالعات مذهبی و برای تبادل تجربیات و به اشتراک گذاشتن نتایج تحقیقات آنان برگزار می‌شود. این کنفرانس همچنین یک پلت‌فرم بین‌رشته‌ای برای محققان و متخصصان حوزه دینی فراهم می‌کند تا نوآوری‌ها، چالش‌ها و نگرانی‌های اخیر و راه‌حل‌های پذیرفته شده در حوزه دین و مطالعات دینی را مورد بحث قرار دهند.

مسئولان این کنفرانس از همه محققان و نویسندگان در همه زمینه‌های مذهبی و همچنین کارشناسان مطالعات مذهبی دعوت می‌کنند تا از طریق ارائه خلاصه تحقیقات، مقالات و پوسترهای خود، به برگزاری هر چه بهتر این کنفرانس بین‌المللی کمک کنند. این کنفرانس به دنبال مقالات و پوسترهایی است که موضوعاتی درباره مطالعات مذهبی را شامل می‌شوند.

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس باید مقالات خود را تا پانزدهم فوریه در سایت آکادمی جهانی علوم، مهندسی و فناوری ثبت کنند. علاقمندان پیش از ثبت مقالات، باید دقت کنند تا با دستورالعملهای سختگیرانه کنفرانس برای پذیرش مقالات علمی مطابقت داشته باشند. تمام مقالاتی که در سایت این آکادمی ثبت می‌شوند، توسط سه نفر از متخصصین مورد بررسی قرار می‌گیرند و تا 28 فوریه مقالات برتر انتخاب می‌شوند.

کتاب خلاصه مقالات کنفرانس به همراه سی دی و گواهی حضور در دوره، در پایان کنفرانس توزیع خواهند شد. همچنین مسئولان بیستمین کنفرانس بین‌المللی "دین و مطالعات مذهبی"، با سردبیران مجله‌‌ ویژه دین و مطالعات مذهبی همکاری می‌کنند. به این ترتیب، تمام مقالات ارائه شده، فرصت انتشار در این مجله را دارند و تعدادی از آنها برای چاپ در مجله انتخاب خواهند شد. تصمیم نهایی برای انتشار مقالات، براساس تصمیم مشترکِ سردبیران مجله و متخصصان کنفرانس صورت می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha