جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: نارضایتی اقتصادی مردم، دوری از اهداف اولیه انقلاب و ناکارآمد نشان دادن این نظام از سوی دشمنان از جمله تهدیداتی است که می تواند متوجه نظام باشد.

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به نزدیک شدن به 40 سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در خصوص آسیب ها و تهدیدهای داخلی و بین المللی پیش روی انقلاب، اظهار داشت: نارضایتی اقتصادی مردم یکی از بزرگترین آسیب هایی است که می تواند این انقلاب و نظام را دچار خسران کند.

وی در همین خصوص ادامه داد: اگر در نظامی که تکیه گاه و عامل بقاء آن مردم است، از سوی مسئولان و دولتمردان نسبت به خواسته های به حق و قانونی ملت بی توجهی صورت گیرد مسلماً حمایت خود را از این نظام برخواهند داشت.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری همچنین افزود: ناکارآمد نشان دادن نظام از سوی برخی دولت ها در سطح مجامع بین المللی نیز از دیگر تهدیداتی است که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

حجت الاسلام مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: دوری از اهداف اولیه انقلاب از دیگر مواردی است که می تواند به عنوان یک تهدید برای نظام اسلامی نام برد.

وی در پایان تصریح کرد: به طور حتم تقابل و تعارض دائمی با جبهه استکبار از اهداف اولیه انقلاب است که در این مسیر حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از مظلومان جهان از جمله اهداف بزرگ انقلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha