سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کتاب سال تبلیغ ۱۳۹۷

حوزه/ کتاب سال تبلیغ ۱۳۹۷ با محتوای مناسب سخنرانی و منبر و دستیابی به منابع موثق تاریخی و متون دینی و رخدادهای تاریخی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب سال تبلیغ 1397 به قلم حجت الاسلام والمسلمین سید کریم آقامیری منتشر شد.

بر اساس این گزارش: از ویژگی های این کتاب می توان به «بیان مناسبت های مهم قمری، شمسی و میلادی»، «دارا بودن سوژه سخن و سخنرانی»، « بیان اوقات شرعی پایتخت جمهوری اسلامی»، «بخش یادداشت مبلغ و ضمیمه مفید برای مبلغان (اعمال عبادی ماه های قمری) و ... اشاره کرد.

همچنین «بیان مناسبت های تاریخی به صورت مفصل و نیمه مفصل»، «دارا بودن سوژه سخنرانی و متن آماده از منابع دینی و مانند آن»، «موثق و مستندبودن متون تهیه شده برای ایراد سخنرانی»، «فشردگی محتوا و رعایت انسجام آن و رعایت تناسب وقت در خصوص مناسبت های روز»، «تناسب سوژه سخن با مهم ترین رخداد تاریخی آن روز»، «انتقال سوژه سخن مهم روز در صورت تراکم موضوع در یک روز به روز بعد» و «پاسخ به پرسش های  مختلف مخاطبان در موضوعات اجتماعی، مذهبی، سیاسی و تاریخی» از جمله مزایای این کتاب می باشد.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به فروشگاه هایی همچون: «قم، پاساژ قدس، طبقه زیرزمین، کتابفروشی ثامن، آقای خدابنده»، «قم، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، بلوار ساحلی»، «مشهد، چهارباغ، انتشارات امیرالمؤمنین(ع)، آقای طهماسبی»، «همدان، انتشارات منتظران نور، آقای بیگدل لو»، «میبد یزد، کتابفروشی حسابی، آقای حسابی» و «مازندران، بابل، خیابان امام، جنب سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز فرهنگی هنری شهید بصیر، آقای غلامی» مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha