جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دهه فجر

حوزه/عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی و امام‌جمعه شیروان با بیان اینکه دوازدهم بهمن سال ۵۷، سرآغاز تحولی عظیم و تاریخ‌ساز در ایران بود، گفت: ۱۲ بهمن یوم‌الله واقعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کوثری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: 12 بهمن سالروز بازگشت پیروزمندانه امام خمینی (ره) و آغاز حکومت اسلامی با نام دین و اراده مردم است.

وی با بیان اینکه دوازدهم بهمن سال 57، سرآغاز تحولی عظیم و تاریخ‌ساز در ایران بود، افزود: 12 بهمن یوم‌الله واقعی است و باید همه‌ساله باشکوه‌تر از سال‌های قبل گرامی داشته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کوثری دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای مهم انقلاب و شناساندن مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران به نسل جوان دانست و گفت: باید تلاش شود که از تمام ظرفیت‌ها برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح کشور بهره گرفت.

عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: نسل جوان با آگاهی از مبارزه‌های ملت ایران و تحمل سختی‌های فراوان در دوران انقلاب و دفاع مقدس باید برای حفظ و نگهداری این انقلاب تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران به برکت انقلاب اسلامی دارای عزت و احترام شدند، تصریح کرد: کشور به برکت انقلاب اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفت.

امام‌جمعه شیروان، دین‌مداری، حاکمیت اسلام ناب، نعمت ولایت، اجرا کردن احکام دین، تشکیل حکومت مشروع برخاسته از اراده ملت، کفر ستیزی و حمایت از مظلومان را از جمله اصول و شاخصه‌های انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به هم‌زمانی دهه فاطمیه و دهه فجر خاطرنشان کرد: مردم عزیز باید مراعات سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha