سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نشست تخصصی ریشه های اقتصادی و فرهنگی اعتراضات اخیر

حوزه/ نشست تخصصی «بررسی ریشه های اقتصادی و فرهنگی اعتراضات اخیر با نگاهی به نقش مؤسسات مالی» از سوی خبرگزاری حوزه و با همکاری مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نشست تخصصی «بررسی ریشه های اقتصادی و فرهنگی اعتراضات اخیر با نگاهی به نقش مؤسسات مالی» از سوی این خبرگزاری و با همکاری مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه برگزار می شود.

 این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی معصوم نیا، عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه خوارزمی و استاد ابراهیم نیک منش، عضو شورای علمی مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

گفتنی است: این نشست تخصصی پنج شنبه، 12 بهمن ماه جاری از ساعت 10 الی 12 در قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15، خبرگزاری حوزه برگزار می گردد.

خاطرنشان می شود:  تمام محققان، فضلا، علاقه مندان و اصحاب رسانه، می توانند در این نشست علمی تخصصی حضور داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سپرده گذار کاسپین IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    0 0
    در سال 95 با نصایح اقای سیف مبنی بر سپرده گذاری در موسسات مجاز به عنوان یک سرمایه گذاری صحیح تمامی هست و نیستم را درموسسه کاسپین سپرده گذاری کردم و به قول ایشان در رسانه ملی اعتماد کردم که صراحتا فرمودند برای اجتناب از ریسک از میان رفتن سرمایه هایتان فقط در موسسات مجاز که نامشان در سایت بانک مرکزی وجود دارد سپرده گذاری نمائید و مطمئن باشید که این سرمایه ها تحت نظارت و صیانت مستمر بانک مرکزی قرار داردو این سرمایه گذاری ها موجب رونق اقتصادی در مملکت هم می شود و پولتان را ارز و طلا نخرید .حتی در هنگام سپرده گذاری نیز طبق استعلام از بانک مرکزی مسئولان فرمودند که به هیچوجه نگران نباشید و این موسسه مورد تائید بانک مرکزی بوده و سپرده هایتان محفوظ می باشد . حالا چه جوابی دارید که به من و امثال من بدهید که قبل از انکه در سال 95 حتی سودی از موسسه مجاز کاسپین دریافت نمائیم تا این لحظه حدود 90 در صد سرمایه مان را از دست داده ایم و مسخره تر انکه افکار عمومی را ابله فرض نموده و اعلام می دارید که کسانی که در شعب با تابلوی موسسه کاسپین و مجوز رسمی بانک مرکزی با مهر و امضا این موسسه در سال 95 قرارداد بسته اند مربوط به یک تعاونی منحله بنام فرشتگان می باشند که این موسسه در سال 92 رسما در ثبت شرکتها و با اعلام رسمی بانک مرکزی منحل شده است . جالب است که همه مسئولان را تا بالاترین رده نظام در این دزدی اشکار و عواقب اخروی ان در گیر کرده اید که نمونه بارز ان موضع گیری شخص رئیس جمهور در دفاع از غارت سپرده های مردم در این موسسه می باشد. ما یاد گرفتیم که برای احقاق حقمان بجنگیم و اگر قرار باشد با این چپاول دیگر اینده ای نداشته باشیم و حاصل سی سال تلاشمان را باید دو دستی تقدیم دزدان بکنیم تا پای جان خواهیم ایستاد . ضمنا ثمره اقدامات خلاف قانون اقای سیف و دیگر دوستانشان تا همین لحظه سلب اعتماد میلیونها ایرانی از حکومت و حاکمیت به طور کامل و ایجاد میلیونها مخالف تمامی نظام می باشد. ما نخواهیم گذاشت موسسه کاسپین با دزدی اموال ما به نفع سهامداران به حیات خود ادامه دهد و مطمئن باشید هنوز چون مردم امیدی به بازگشت سرمایه هایشان دارند با تمام وجود به مقابله نایستاده اند . از خشم پروردگار در غارت اموال مردم در روز روشن بترسید.