جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقات قرآن کریم

حوزه/ مسئول اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه بیش از ۶هزار و ۹۵۰نفر در آزمون سراسری «حفظ و مفاهیم قرآن کریم»ثبت نام کردند گفت: ۱۰اسفندماه تاریخ برگزاری آزمون سراسری قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، محمدحسین کاظمی، مسئول اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در مجموع شش هزار و ۹۵۵ نفر در سطح استان در آزمون سراسری «حفظ و مفاهیم قرآن کریم» ثبت نام کرده اند گفت: این تعداد ثبت نام کننده برای استان یزد یک آمار ایده آل است که امیدواریم در سال های آینده شاهد حضور بیشتر شرکت کنندگان در استان یزد باشیم.

وی به آمار ثبت نام کنندگان براساس شهرستان های استان یزد اشاره کرد و گفت:: از این تعداد شهرستان های یزد با تعداد ۳۵۱۰ نفر، اردکان ۶۶۰ نفر، میبد ۶۲۰ نفر به ترتیب در استان بیشترین ثبت نام را به خود اختصاص داده اند.

کاظمی افزود: با پایان یافتن مهلت ثبت نام، مرحله ویرایش اطلاعات این آزمون از صبح روز دوشنبه، ۹ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

مسئول اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد یادآور شد: در آزمون امسال هر داوطلب می تواند در چهار موضوع شرکت کند که حفظ در ۱۶ رشته اعم از تک جزء، حفظ موضوعی و..، ترجمه و مفاهیم قرآن در ۳ رشته، معارف اهل بیت ۴ رشته و انس با قرآن برگزار می شود.

کاظمی با اشاره به اینکه پاسخنامه آزمون ۲۴ ساعت پس از آزمون قابل مشاهده است گفت: حد نصاب قبولی در آزمون برای کتبی ۷۰ به بالا، شفاهی ۷۵ به بالا و آزمون الکترونیکی ۷۰ به بالا است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آزمون کتبی در ۱۰ اسفندماه سال جاری و آزمون شفاهی ۱۲ الی ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha