جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرهنگ احمد بیطرفان در  جمع خبرنگاران

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) از برگزاری نمایشگاه های تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به همت بسیج و سپاه در مناطق مختلف استان قم خبر داد.

سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر ابراز داشت: علاوه بر برگزاری نمایشگاه های تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ، جلسات و همایش هایی در این راستا در قم برگزار می شود ، ضمن آن که برنامه های فرهنگی و ورزشی متعددی نیز اجرا خواهد شد.

وی همچنین افزود: روز شمارهای متنوعی هم برای این دهه در نظر گرفته شده که مطابق آن برنامه های مختلفی برگزار می شود.

بیطرفان در ادامه با بیان این که روز 12 بهمن و همزمان با آغاز دهه فجر مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام(ره) به ایران، گلباران بیت امام(ره) و رژه موتورسواران نیروهای مسلح از حرم تا بیت امام در یخچال قاضی برگزار می شود، گفت: در حاشیه همین برنامه نیز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور نیروهای مسلح در مقابل بیت امام (ره) به اهتزار در می آید.

وی یادآور شد: در مراکز فرهنگی ، مساجد و پایگاه ها و اقشار بسیج نیز برنامه های متنوعی از جمله خاطره گویی، تجلیل از فعالان انقلابی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز یادواره شهدای محلی و قشری به ویژه شهدای مدافع حرم ، مسابقات فرهنگی ورزشی و ... برگزار می شود.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha