جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، انقلاب اسلامی ایران را ثمره تحمل رنج ها و خون دل علمای بزرگ اسلام و پیروان اسلام ناب دانست و تصریح کرد: بقاء انقلاب اسلامی به خاطر تبعیت مردم از شجره طیبه ولایت فقیه بوده نه احزاب و گروه های سیاسی.

حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در قرن بیستم هدیه ای الهی برای جامعه اسلامی، بلکه انسان های آزاده بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره تحمل مصیبت ها و رنج و خون دل علمای بزرگ اسلام و پیروان اسلام ناب است، افزود: انقلاب اسلامی با دو ویژگی بارز و برجسته خود را به صحنه جامعه بشری در قرن بیستم معرفی کرد که یکی رهبری ولی فقیه و دیگری تبعیت تکلیف گونه مردم از رهبری بود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: در ادبیات سیاسی جهان ملحدین القا کرده بودند و برخی ها طوری آن را باور کرده بودند که دین قادر به اداره جامعه نیست و برنامه ای برای اداره حکومت ندارد، ولی امام خمینی (ره) توانست چهره سیاسی و حکومت داری دینی را بر اساس عقلانیت نظام وحیانی به دنیا معرفی کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به اینکه بعد از امام راحل (ره) آیت الله خامنه ای آن را به باور سیاسی جهان وارد کرد، یادآور شد: سردمداران نظام سلطه برای ادامه بقای خود احساس خطر کردند و در این 40 سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گدرد از هیچ تلاش و فتنه و توطئه ای فروگذار نکردند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام  با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب همه بحران ها را پشت سر گذاشته و باعث احیای ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث شد مظلومان عالم احساس امید کننده و دشمن را به زانو دراوردند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تصریح کرد: بقاء انقلاب اسلامی به خاطر تبعیت مردم از شجره طیبه ولایت فقیه بوده نه احزاب و گروه های سیاسی، چرا که برخی از این گروه ها سنگ دشمن را به سینه می زنند و برای مردم ایجاد یاس می کنند، ولی مردم با پیوند با این شجره طیبه، ولی فقیه را نائب امام زمان(عج) می دانند و پیروی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha