چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
گفتگو

حوزه/ معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۲۸۵ مبلغ به مناطق مختلف استان اعم از روستاها و شهرها برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارکه فجر اعزام می شوند.

حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین  با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجرای وظایف خود در مناسبت‌های مختلف سال نسبت به اعزام مبلغ به نقاط مختلف اقدام می‌کند، اظهار داشت: روحانیون مستقر زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان اعزامی از 12 الی 22 بهمن‌ماه به مدت 11 روز درمناطق شهری و روستایی حضور می‌یابند،بیان داشت: مبلغان اعزامی طی این مدت در مراکز آموزشی، فرهنگی، مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی به امور فرهنگی و تبلیغی می‌پردازند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: محور سخنرانی روحانیون و مبلغین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی با الگوپذیری از سیره پیامبران(ص)، پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری، بیان احکام دینی و شرعی، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس با موضوع انقلاب اسلامی، اقامه نماز جماعت، تأکید بر لزوم افزایش جمعیت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ پیرامون پیروزی انقلاب اسلامی، احیای امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی را از برنامه‌های مبلغین اعزامی می باشد.

وی اظهارکرد:  روحانیت نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند  بنابراین انقلاب اسلامی با تلاش‌های خستگی ناپذیر امام خمینی(ره)، خون شهدا و ایثارگری‌های روحانیت به پیروزی رسید.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد:  پاسخ‌گویی به سؤالات و شبهات شرعی، حمایت از ملت‌های مظلوم، اهمیت انسجام امت اسلامی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، کاهش مصرف انرژی و تحکیم خانواده را از دیگر برنامه‌های تبلیغی مبلغان می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha