شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مردم زلزله کوهبنان کرمان

حوزه / عضو شورای حوزه علمیه با حضور در بین مردم زلزله کوهبنان کرمان از این منطقه بازدید و کمک های ارسالی از شهرستان بافق را به آنها تحویل داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی ، عضو شورای حوزه علمیه یزد و جمعی از مسئولان شهرستان بافق با حضور در گلزار شهدای شهرستان کوهبنان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

امام جمعه بافق سپس در جمع دانش آموزان هنرستان فنی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان کرمان ضمن اقامه نماز به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از بازدید از این هنرستان ، به همراهی امام جمعه کوهبنان، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان از برخی مناطق زلزله زده در روستای گوَر کوهبنان بازدید و کمک های جمع آوری شده ی اقشار مختلف مردم بافق را تقدیم زلزله زدگان این مناطق کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز مشکل زلزله برای مردم شهرستان کوهبنان درد آور است گفت: باید در خدمت مردم باشیم و وظیفه همگان است که مشکلات آنها را رفع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با بیان اینکه اصناف و روحانیان و خانواده‌های شهدای بافق یزد برای کمک به مردم زلزله شهرستان کوهبنان اعلام آمادگی کردند تصریح کرد: به همین منظور در این منطقه حاضر شدند و هدایایی را بین مردم توزیع کردند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد در رابطه با محموله های ارسالی مردم شهرستان بافق به این مناطق گفت: تا کنون ۶محموله شامل پوشاک،مواد غذایی و ..توسط مردم شهرستان بافق به این مناطق ارسال شده است.

شایان به ذکر است که طی دوماه اخیر بسیاری از مناطق شهرستان کوهبنان با زلزله ۵.۲ریشتر تخریب شد و خسارت های زیادی را بر مردم این شهرستان تحمیل کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha