پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عطائی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ حجت الاسلام عطائی از ترویج آداب،رفتار و پوشش و الفاظ مورد استفاده در فیلم ها و سریال ها و موسیقی مخالف با تربیت دینی انتقاد کرد و گفت: اینها فرهنگ اسلامی و اساس دین و بنیان خانواده و حریم حیا و عفت را از بین می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، حجت الاسلام عطائی، در جمع طلاب، اساتید و معاونین مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از حیات دوباره دین خدا در ایرن احساس خطر می کنند، گفت: در صدر اسلام و در زمان حکومت علوی(علیه السلام) و بعد از آن در پیروزی انقلاب اسلامی که اسلام حقیقی ابراز وجود نمود، دشمنان بر خباثت خود افزودند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه دشمنی مخالفان انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست گفت: ایجاد تفرقه قومی،حمله هوایی طبس،جنگ تحمیلی 8 ساله و تحریم اقتصادی، ترور مقامات عالی نظام و ائمه جمعه، مردم بیگناه کوچه وبازار و... شاهد بر این مدعاست.

وی با توجه به موفقیت نظام اسلامی به پشتوانه استقامت ملت انقلابی گفت: کفر جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ وقتی اثر معکوس نقشه های خود را احساس کردند جنگ نرم را در دستور کار خود قرار دادند.

حجت الاسلام عطائی در بیان چگونگی اجرای جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: ترفند جدید ضد انقلاب همان جنگ فرهنگی است که برای طرف مقابل محسوس نباشد تا موضع گیری و مقابله نکند.

 مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به این نکته که دشمنان نظام اسلامی اعتقادات و حمیت ملی را مورد هجمه قرار داده اند، گفت: چون ریشه ایستادگی ملت را در فرهنگ دینی و غیرت ملی دیدند فرهنگ دینی و غیرت ملی را نشانه رفتند.

وی از ترویج آداب،رفتار و پوشش و الفاظ مورد استفاده در فیلم ها و سریال ها و موسیقی مخالف با تربیت دینی انتقاد کرد و گفت: اینها فرهنگ اسلامی و اساس دین و بنیان خانواده و حریم حیا و عفت را از بین می برند.

حجت الاسلام عطائی در ادامه به بررسی دسیسه پشت پرده صهیونیست ها پرداخت و گفت: از نظر غیرت ملی هم، برای ملت ایران پیشینه آریایی بودن را بر سر زبان ها انداختند که با دین مردم در تضاد باشد.

وی با بیان اینکه ملت را به داشتن کوروش کبیر مفتخر کردند با اینکه هنوز هم در هویت کوروش بین مورخین اختلاف نظر است گفت: منشور کوروش را تبلیغ نمودند با اینکه برای این منشور سندی ارائه نشده، فقط برای مقابله با دین مردم بود، در حالی که اگر روایتی خوانده شود مکرر از سند و اعتبار آن سؤال می شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور در خصوص مقابله با فرهنگ دینی گفت: ملت را وادار می کنند که به زردشت افتخار کنند در صورتی که اطلاع از احکام دین زردشت ندارند و به آن هم پایبند نیستند.

وی در خصوص تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان ملت ایران گفت: به اسم پیشرفت به علت عدم آشنایی عده ای ظاهر بین با مبانی شرعی، سگ و گربه را به خانه های مردم بردند که با ابتدایی ترین احکام بشری سازگار نیست.

حجت الاسلام عطائی در پایان با اشاره به وظیفه سنگین حوزه های علمیه و طلاب جوان گفت: بیان معارف غنی اسلام به نسل جدید مانع تاثیر هجمه ها و جنگ فرهنگی است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha