جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله گرامی

حوزه/ آسیب های اجتماعی از موضوعات مهم جامعه است و لازم است در این عرصه فعالیت های جدی تری از سوی نخبگان و افراد تأثیر گذار صورت گیرد.

آیت الله گرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به منویات رهبر انقلاب در مورد آسیب های اجتماعی و نقش مسئولین و نخبگان حوزه در این عرصه گفت: آسیب های اجتماعی از موضوعات مهم جامعه است و لازم است در این عرصه فعالیت های جدی تری  از سوی نخبگان و افراد تأثیر گذار صورت گیرد.

وی با تاکید براینکه نباید از آسیب های اجتماعی غافل شد، اظهار داشت: به دلیل اهمیت مسئله، لازم است توجه جدی به این امر شود و اگر این نوع مسائل، درست تبیین شود، قطعا شاهد اتفاقات بهتری در موضوعات دیگر درجامعه خواهیم بود.

این استاد دروس خارج حوزه علمیه قم گفت:  باید سعی کرد  مسائل که مربوط به آسیب های اجتماعی می شود، توضیحات بیشتری داده شود، مسائل واقعی مربوط به این موضوع بیان شود تا شاهد اتفاقات بهتری در این مسئله در جامعه باشیم.

آیت الله گرامی عنوان کرد: درموارد دیگر مانند امور سیاسی هم اوضاع به این شکل است، باید زوایای پیچیده مسائل سیاسی در موضوعات مختلف برای مردم درست تبیین و توضیح داده شود.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha