شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بانوان

حوزه/ کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام ۵۰ خواهر مبلغه در ایام الله دهه فجر به اماکن تبلیغی این استان خبر داد .

خانم ناهید قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: بانوان مبلغه با اعلام حضور خود برای تبلیغ در ایام الله دهه فجر، پس از ثبت نام در سامانه سجام، به جلسات خانگی، مدارس و نهادهای آموزشی فرهنگی برای تبلیغ سبک زندگی فاطمی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیدگاه امام (ره) و مقام معظم رهبری برای تبلیغ اعزام شده اند .

وی با اشاره به اینکه در این برنامه تبلیغی از بانوان فارغ التحصیل حوزه علمیه خواهران استان لرستان دعوت شده است اظهار کرد: بانوان مبلغه در این برنامه حتما باید داراک مدرک سطح 2 علوم حوزه باشند که بتوانند در این برنامه ها به تبلیغ بپردازند .

کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه بانوان در برنامه های ایام الله دهه فجر به تبیین نقش زنان در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی برای مخاطبان خواهند پرداخت، یادآور شد: تبلیغ و نهادینه کردن نقش زنان در پیروزی و تثبیت اهداف انقلاب برای جامعه زنان امری ضرروری است.

کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان تجلیل از بانوان فرهیخته دینی فرهنگی استان در ایام الله دهه فجر را نیز از دیگر برنامه های این دهه برشمرد و گفت:در این دهه از 55 خواهر مبلغه در حوزه دین و فرهنگ تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha