جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین، دهه فجر را ارمغان‌آور «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دانست و گفت: به برکت انقلاب امروز کشور ایران به عنوان مهد دموکراسی و مردم سالاری دینی در جهان شناخته می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در نشست مدیران، معاونین و اساتید مدارس علمیه قزوین با حضور مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه و فرارسیدن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در عقاید عاشورایی‌ دارد، این انقلاب شکوهمند تنها یک رخداد تاریخی نیست، بلکه یک حادثه ریشه دار فرهنگی- عقیدتی است و هر سال که می‌گذرد تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن، افزون تر می شود غافل از اینکه مضمون و محتوای عاشورا، منزوی شدنی نیست.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: انقلاب اسلامی در عصری به بار نشست که فرهنگ" استعمار " و "استکبار" برتمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی ( ره ) با الگو گیری از روش و منش پیامبر و انبیاء این انقلاب را به ثمر رساند.

وی ادامه داد: آنچه انقلاب اسلامی ایران را از همه این انقلاب ها متمایز می کند، نقش والای" ولایت فقیه و رهبری" است که از اهداف و آرمان های انقلاب با روشنگری، درایت و بصیرت صیانت کرد و راهنمای مردم در طی مسیر آرمانی انقلاب می باشد و امروز به برکت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی و حقیقت "بیداری اسلامی" در سراسر جهان به عنوان نهضتی امید بخش در جریان و حرکت است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت رهبری های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری، آنچنان جایگاه مقتدر و با عظمتی در منطقه خاورمیانه و حتی جهان برخوردار شده است که کمتر کسی قبل از پیروزی انقلاب چنین آینده روشنی را برای ایران ترسیم می کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی استبداد و خودکامگی را به زیر کشید و اراده ملت را برای اداره کشور، جایگزین کرد. امروز کشور ایران به عنوان مهد دموکراسی و مردم سالاری دینی در جهان شناخته می شود.

وی همپنین از حضور مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه  در استان قزوین و بررسی مشکلات طلاب و اساتید و روحانیون استان قدر دانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha