پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه سن ازدواج در جامعه رو به افزایش است، گفت: تفکیک جنسیتی دانشگاه‌ها بر عفت و پاکدامنی جامعه می‌افزاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، در دیدار با مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که باید در دانشگاه‌ها پیگیری شود مسئله حجاب و رابطه نامحرمان است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان تصریح کرد: از دیگر وظایف مهم نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی بررسی وضعیت بیمارستان‌ها است، در بیمارستان‌ها باید تا جایی که امکانات اجازه می‌دهد مسائل حجاب و جدایی مرد و زن رعایت شود.

وی افزود: متأسفانه با وجود فضای مجازی و ترویج فرهنگ غلط زندگی غربی در این فضا و رسانه‌های اجتماعی، جوانان دچار مشکلات فراوانی شده‌اند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه سن ازدواج در جامعه رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: با توجه به مفاسد اجتماعی و بالا رفتن سن ازدواج  مسئولان دانشگاه باید به فکر تفکیک جنسیتی باشند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان اظهار کرد: یکی از مسائل مهم که بر عهده مسئولان دانشگاه علوم پزشکی است تأمین نیازهای آینده کشور از جمله تربیت پزشکان مرتبط با حرفه خود است، برای مثال کشور ما که یک کشور اسلامی است نباید مشکل پزشک در بخش مسائل زنان را داشته باشیم.

وی گفت: یکی دیگر از مسائل مهم در کشور مسئله جذب نیروهای متخصص متعهد است، باید رویکرد ارگان‌های دولتی همچون دانشگاه علوم پزشکی به سمت تعهد در کنار تخصص برود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha