پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید موسی حسینی کاشانی

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری جشنواره تولیدات محتوایی در فضای مجازی با موضوعات و محورهای مربوط به آسیب های اجتماعی در قم خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید موسی حسینی کاشانی شب گذشته طی سخنانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، ابراز داشت: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان فراخوان جشنواره تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی با موضوع آسیب‌های اجتماعی را داده است.

وی با اشاره به این که زمان ارسال آثار به این جشنواره تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال آینده است، افزود: علاقه مندان و متقاضیان می‌توانند آثار خود را در قالب هایی چون شعر، داستان کوتاه، مطالب کوتاه دینی، علمی و تاریخی، عکس، استیکر، گرافیک، موشن گرافیک، نقاشی، خوشنویسی، اینفوگرافیک، کلیپ، برشی از فیلم بلند، فیلم مستند کوتاه، انیمیشن و فیلم کوتاه به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان قم ارسال نمایند.

حسینی کاشانی همچنین گفت: آثار ارسالی با موضوعات و محورهایی چون اعتیاد، طلاق وحاشیه نشینی در اولویت انتخاب به عنوان آثار برگزیده در جشنواره تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی با موضوع آسیب‌های اجتماعی است، ضمن آن که به 50 اثر ارسالی برتر و همچنین کانال فعال در این زمینه علاوه بر تقدیرنامه، جوایز نقدی اهدا می شود.

وی یادآور شد: کلیه آثار پذیرفته شده در جشنواره تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در کانال فضای مجازی فرهنگ عمومی به نام صاحب اثر بارگذاری می گردد.

۳۱۳/۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha