جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدریت مسجد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین تقی قرائتی با بیان این که متولیان امور مساجد باید جاذبه داشته باشند و بتوانند مردم را به مسجد دعوت کنند، گفت: اگر خدایی ناکرده مساجد خلوت شود، آن زمان باید گفت که اسلام در خطر است، زیرا از ابتدای اسلام، مسجد پایگاه اصلی اسلام و تصمیمات مسلمانان بوده و هست.

حجت الاسلام و المسلمین تقی قرائتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: مدیریت و تقویت مساجد در دین مبین اسلام مورد تاکید بزرگان دین قرار گرفته است، لذا بایسته و شایسته است که برای متولیان مساجد همانند ائمه جمعه، روحانیون، خدام و... کلاس های آموزشی مدیریت مساجد و نحوه جذب حداکثری مردم به این مراکز دینی و مذهبی برگزار شود.

رئیس موسسه مسجد با بیان این که متولیان امور مساجد باید جاذبه داشته باشند و بتوانند مردم را به مسجد دعوت کنند، ادامه داد: اگر خدایی ناکرده مساجد خلوت شود، آن زمان باید گفت که اسلام در خطر است، زیرا از ابتدای اسلام، مسجد پایگاه اصلی اسلام و تصمیمات مسلمانان بوده و هست.

وی افزود: خوشبختانه در کلاس آموزشی مدیریت مسجد که در بیجار برگزار شد، شاهد استقبال خوب متولیان مساجد از این برنامه بودیم و در این دوره، آموزش های لازم به شرکت کنندگان ارائه شد.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین تقی قرائتی برای آموزش کلاس «مدیریت مسجد» به شهرستان بیجار و مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) سفر کرده بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha