جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب- مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: علت اصلی عقب ماندگی و بدبختی مردم جهان در سرسپردگی و وابستگی حکومت های آنان به استکبار است و راه رهایی از این بدبختی، کسب استقلال است که ایران با انقلاب اسلامی به این مهم دست یافت، بنابراین از استقلال و عزت ملی می توان به عنوان دستاورد انقلاب نام برد.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، به دستاوردهای انقلاب در طول39 سال گذشته اشاره کرد و گفت: ایدئولوژی انقلاب اسلامی جوانانی را تربیت کرده که امروز با افتخار از حریم اسلام واهل بیت(ع) دفاع می کنند و با اقدامات خود سبب شده اند که مردم ایران اسلامی در امنیت کامل به سر ببرند ومردم ایران باید قدردان این مهم باشند.

وی با اشاره به دومین دستاورد انقلاب اسلامی، افزود: علت اصلی عقب ماندگی و بدبختی مردم مسلمان جهان در سرسپردگی و وابستگی حکومت های آنان به استکبار است و راه رهایی از این بدبختی، کسب استقلال است که ایران با انقلاب اسلامی به این مهم دست یافت، بنابراین از استقلال و عزت ملی می توان به عنوان دومین دستاورد انقلاب اسلامی نام برد، دستاوردی که سبب اقتدار نظام جمهوری  اسلامی شده است.

مسئول شورای شیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین اظهار کرد: اگر امروز مردم ایران شاهد این هستند که بسیاری از قدرت های دنیا در تصمیم گیری های خود به نظر جمهوری اسلامی احترام می گذارند، به دلیل استقلال و قدرت ایران در منطقه و دنیا است که امیدواریم این قدرت روز به روز ارتقا یابد.

حجت الاسلام فاطمی نسب به سایر دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ارتقای مشارکت سیاسی و آگاهی های مردم در زمینه های سیاسی، فرهنگی و ... یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول سالیان پس از انقلاب حاصل شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: پس از تشکیل انقلاب اسلامی یکی از سخت ترین اقداماتی که با کارشکنی های مختلف روبرو شد، برگزاری انتخابات و همه پرسی های مختلف بود که نظام جمهوری اسلامی این مهم را به خوبی انجام داد و توانست مردم کشور در تصمیم گیری های کشور دخالت نمایند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دستاوردهای مختلف دیگری داشته اشت، اظهار کرد: چهار دهه از انقلاب اسلامی همچنان شاهد وجود برخی از مشکلات در جامعه هستیم که امیدواریم با همت مردم و مسئولان این مشکلات هم برطرف شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha