چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
میرعمادی

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه رهبر معظم و فرزانه انقلاب به خوبی از اندیشه های امام (ره) و انقلاب اسلامی صیانت و حراست کرده اند، گفت: با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف صالح امام خمینی(ره) هر روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در دیدار با کارکنان و مسئولان دستگاههای اجرایی استان لرستان در بیت نماینده ولی فقیه با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی براساس تفکر و اندیشه امام (ره) شکل و براساس رهنمودهای امام به پیروزی رسید، گفت: بزرگترین هنر مقام معظم رهبری این بوده است که انقلاب اسلامی ایران را براساس اندیشه های والای امام (ره) حفظ و تثبیت کرده اند .

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم و فرزانه انقلاب به خوبی از اندیشه های امام (ره) و انقلاب اسلامی صیانت و حراست کرده اند، افزود: با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف صالح امام خمینی(ره) هر روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نظریه پرداز انقلاب بودند، خاطر نشان کرد: ایشان سیاستمداری آگاه و یک انسان به تمام معنا الهی بودند که با ایمان و صبر انقلاب مردمی را به پیروزی رساندند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه ویژگی های ناب شخصیتی امام (ره) امروز برای همگان درس است، گفت: اولین ویژگی امام (ره) عدم خودخواهی و دوری از هوای نفس و حرکت در مسیر اخلاص بود که برای همه ما درس و حکمت است.

وی با اشاره به اینکه شجاعت و استکبار ستیزی از جمله دیگر ویژگی های شخصیتی امام (ره)بود، بیان داشت: ایشان با صلابت و شجاعت در مقابل ابرقدرت ها و دیکتاتورها ایستادند و ابرقدرت ها را خوار و مبهوت صلابت و شجاعت خود ساختند .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان، زندگی ساده و بی الایش امام (ره) را نیز از دیگر ویژگی های شخصستی ایشان برشمرد و افزود: شیوه زندگی امام (ره) بدور از خودخواهی و اشرافی گری بود چرا که ایمان آن عالم وارسته مبتنی بر معرفت الهی و اخلاق بود .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، مردم دار بودن را هم از ویژگی های امام (ره) برشمرد و خاطر نشان کرد: امام قدرت فوق العاده ای برای بسیج عمومی و به صحنه آوردن مردم داشت و امروز نیز رهبر معظم انقلاب وارث این انقلاب و صیانت از دستاوردهای آن است .

وی با اشاره به اینکه شرط تداوم انقلاب نیز حضور مردم در صحنه است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن بحران های شدید همواره در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب گوش به فرمان ولایت و رهبری هیتند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پایان بر ترویج روحیه انقلابی در بین جامعه تاکید کرد و گفت: پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت و ایستادگی بر آرمان های اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha