سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
احد آزادیخواه

حوزه/ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای با تهمت زدن به مراجع تقلید و حوزه های علمیه در صدد ضربه زدن به اسلام بودند اما مردم باید بدانند که حوزه های علمیه به هیچ وجه از بودجه های دولتی اداره نمی شود و بخش اندکی از بودجه های عمرانی است که دولت آن بودجه ها را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگاز خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در اجتماع طلاب همدانی، در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی نه تنها در ایام الله دهه فجر، بلکه در تمامی لحظات باید نسل به نسل بازگو شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف واقعی به معنای آغاز یک حرکت عظیم مردمی و انسان دوستانه است، انقلاب ایران اسلامی با دو اصل شروع شد، نخست مردم خواستن که دشمنان از کشور ایران بیرون بروند، دوم محور حرکت مردم با هدف بود، انقلاب مصر بی هدف بود اما محور انقلابیون ایران ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی از سوی جوانان ایرانی، گفت: زمانی که تسخیر لانه جاسوسی از سوی جوانان و انقلابیون ایرانی صورت گرفت، ملت ایران شعار آزادی خواهی را در جهان سر داد.

وی در ادامه افزود: کاپیتولاسیون یک نمونه کامل و بارز دشمنی بیگانگان علیه ملت ایران بود، آمریکایی ها با ملت ایران به چشم برده نگاه می کرده و مستشاران خود را این کشور اعزام می کردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: خیلی ها در زمان انقلاب از کشور خارج شدند تا دوباره بعد از زمین خوردن انقلاب به کشور بازگردند، اما وجه تمایز انقلاب اسلامی ولایت محوری مردم ایران بود و با قدرت به راه خود ادامه داد و می دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوانان ایرانی در زمان رژیم پهلوی در آرزوی تحصیل بودند و امروز به برکت انقلاب کشوری امن برای تمام اقشار جامعه به وجود آمده است.

حجت الاسلام آزادی خواه در پایان گفت: عده ای با تهمت زدن به مراجع تقلید و حوزه های علمیه در صدد ضربه زدن به اسلام بودند اما مردم باید بدانند که حوزه های علمیه به هیچ وجه از بودجه های دولتی اداره نمی شود و بخش اندکی از بودجه های عمرانی است که دولت آن بودجه ها را فراهم می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha