شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم از انقلاب خسته نشده اند، مردم از تبعیض، رشوه و بی عدالتی خسته می شوند، مردم می بینند در برخی ادارات مدیران سالمی هستند اما باید نظارت بر سطوح میانی بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، ظهر پنجشنبه، در همایش بیعت  امت با ولایت که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه بزرگ ترین تحول جهان در قرن بیستم با پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یکی از پدیده های عظیم قرن بیستم به شمار می رود که تاثیرات شگرفی در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در ایران و حتی خارج از کشور بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه وقوع این انقلاب بسیاری از نظریه پردازان انقلاب را شگفت زده کرد، اذعان داشت: امروزه پس از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب هنوز علل و ابعاد مهم و ویژگی های انقلاب اسلامی ایران به طور کامل روشن نشده است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ویژگی های انقلاب اسلامی ایران آن را با سایر انقلاب ها متمایز کرده است، ادامه داد: لازم است همه اندیشمندان، علما و صاحب نظران بیش از پیش ابعاد و اهداف این پدیده بزرگ انقلاب را تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه دین استوار گردیده و با رهبری و هدایت عالمان دینی آغاز شده و در رأس آن رهبری شخص امام خمینی(ره)، قرار داشت که بالاترین جایگاه یعنی مرجعیت را دارا بود و با استفاده از آموزه ها و تعالیم دینی، مسیر انقلاب را هدایت و به پیروزی رساند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی مردم بودن انقلاب را از نقش های اساسی انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز داشت:  مردم از انقلاب خسته نشده اند، مردم از تبعیض، رشوه و بی عدالتی خسته می شوند، مردم می بینند در برخی ادارات مدیران سالمی هستند اما باید نظارت بر سطوح میانی بیشتر شود.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: مردم ما همان مردمی هستند که انقلاب اسلامی را آفریدند و تا پایان پشت سر این انقلاب خواهند ماند.

وی در پایان بر ضرورت مشارکت هرچه بیشتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: امسال با توجه به حرکت های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم در راهپیمایی حضور باشکوه خواهد بود که حتی یک نفر بیشتر همان قدر دشمنان ما را عصبانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha