سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام رحیمی صادق در همایش فرماندهان بسیج طلاب

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با انتقاد از کم رنگ شدن تبلیغات دینی در سطح شهر تهران، گفت: از شهردار محترم و رئیس شورای شهر تهران، درخواست می کنیم، اهتمام جدی نسبت به تبلیغات امور دینی و تعظیم شعائر اسلامی در پایتخت ام القرای جهان اسلام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران صبح امروز همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، در همایش منطقه‌ای مدیران حوزه‌های علمیه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون که در سالن همایش‌های سپاه محمد رسول الله(ص) برگزار شد، با انتقاد از کم رنگ شدن تبلیغات دینی در سطح شهر تهران، گفت: در ام القرای جهان اسلام و در پایتخت کشور اسلامی ایران، چرا باید تبلیغات و تعظیم شعائر دینی در تابلوها و المان‌های شهری شهر تهران کم رنگ باشد، به طوری که هم اکنون در ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها حرکتی جدی در تبیین و بزرگداشت شعائر دینی در تهران انقلابی نمی‌بینیم.

مدیر حوزه علمیه استان تهران افزود: به جز پلاکاردها و تبلیغاتی که توسط هیئات مذهبی و مساجد منتشر و نصب شده است، اقدامی از طرف شهرداری تهران صورت نگرفته است.

وی افزود: متاسفانه در راستای تبلیغات دهه فجر و سالروز ورود حضرت امام به میهن اسلامی نیز اقدام مطلوبی صورت نگرفته است.

مدیر حوزه علمیه تهران در پایان ضمن تشکر از زحمات و خدمات مسئولین شهرداری تهران، تصریح کرد: از شهردار محترم و رئیس شورای شهر تهران، درخواست می کنیم، اهتمام جدی نسبت به تبلیغات امور دینی و تعظیم شعائر اسلامی داشته باشند. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha