شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با استاندار قزوین

قزوین/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه دشمن، ایمان مردم را هدف قرار داده است گفت: هر جا روحانی فعالی داریم آسیب‌های اجتماعی کمتر می‌شود و هر جا روحانیت حضور ندارد آسیب‌های اجتماعی بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه برنامه های نوزدهمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، در نشستی با استاندار قزوین، ضمن تسلیت آغاز ایام فاطمیه و گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر، توضیحاتی در مورد اهداف برنامه سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات ارائه کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور بیان کرد: دیدار با اساتید و طلاب مدارس علمیه و آشنایی با مشکلات آنان از نزدیک و دیدار با مسئولان استانی از جمله برنامه‌های سفرهای استانی مسئولان مرکز خدمات است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: روحانیت هم تبیین کننده دین و هم عقبه اسلامیت نظام است و نقش بسیار مؤثری جهت ارتقای فرهنگ دینی مردم دارد.

وی با بیان اینکه دشمن، ایمان مردم را هدف قرار داده است تصریح کرد: هر جا روحانی فعالی داریم، آسیب‌های اجتماعی کمتر می‌شود و هر جا روحانیت حضور ندارد آسیب‌های اجتماعی بیشتر خواهد بود.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در ادامه توضیحاتی در مورد فعالیت‌های مرکز خدمات ارائه کرد و خواستار همکاری استاندار و ادارات دولتی استان با مرکز خدمات در استفاده از ظرفیت‌های استانی برای حمایت از طلاب و کاهش مشکلات آنان شد.

همچنین در این جلسه، عبدالمحمد زاهدی در سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات، خدمت به طلاب و روحانیون و کاهش مشکلات آنان را ارزشمند دانست.

وی بیان کرد: مسئولیتی که امروز داریم امانت خداوند در دستان ما است و همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا این امانت را پیش ببریم و به دست حضرت ولی عصر(عج) بسپاریم.

استاندار قزوین، کاهش مشکلات طلاب و روحانیون برای پرداختن به امور دینی را بسیار مهم و مؤثر دانست و بر همکاری استانداری و ادارات دولتی استان با مرکز خدمات حوزه‌ها علمیه تأکید کرد.

انتهای پیام۳۰/۳۱۳

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha