جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فاطمه زهرا

حوزه/ حجت الاسلام ابوالفضلی با اشاره به رشادت و فداکاریهای حضرت زهرا(س) در راه ولایت و امام زمان خود، گفت: حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه درسی که باید از فاطمیه گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام، علیرضا ابوالفضلی، شب گذشته در جمع مردم بیرجند با بیان اینکه باید سبک زندگی خودمان را اسلامی کنیم، گفت: مراسم عروسی یک بچه شیعه باید طوری باشد که دل امام زمان(عج) را شاد کند نه اینکه با ترویج گناه دل ایشان را به درد آورد.

وی با بیان اینکه باید همان طور که اعتقاد داریم باورهایمان را قوی کنیم و به سمت آموزه های صحیح اسلامی برویم، افزود: حضرت زهرا(س) اولین زنی بود که پای ولایت محکم و قوی ایستاد.

این مبلغ بین المللی با اشاره به اینکه ابزار پیروی ما از خداوند چهارده معصوم هستند، گفت: باید تلاش کنیم که زندگی مان را با اهل بیت(ع) تنظیم کنیم.

حجت الاسلام ابوالفضلی با بیان اینکه چهار مراسم اعتقادی داریم که دشمن روی اینها برنامه ریزی زیادی دارد، گفت: عید غدیر، تولد امام زمان، محرم و شهادت زهرا(س) چهار مراسم اعتقادی شیعه هستند و بقیه مراسم ها محبتی است و لذا دشمن روی این مراسم ها برنامه ریزی ویژه ای می کند.

وی با اشاره به رشادت و فداکاریهای حضرت زهرا(س) در راه ولایت و امام زمان خود، گفت: حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه درسی است که باید از فاطمیه گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha