پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله رئیسی

حوزه/مدیر ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در روز ۲۲ بهمن میهمان مردم خراسان‌جنوبی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس فرازی نیا، در حاشیه همایش ایل بهلولی گفت: اگر بسیج، سپاه و نیروهای امنیتی به دنبال کسانی هستند که از مرزها حفاظت کنند، باید از طوایف و قبائل مختلف حمایت کنند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ خراسان‌جنوبی شهدای زیادی از شیعه، سنی، عشایر، روستایی و شهری در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و در مقابله با اشرار فدا شده اند گفت: مردم کشور در هر کوی و برزنی که هستند با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، شعار توحیدی الله‌اکبر و لااله‌الاالله و مرگ بر انگلیس، اسرائیل و آمریکا را بلند فریاد می‌زنند.

مدیر ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: حضور ایشان هفته گذشته به این مراسم قطعی شد، اما در سفر پیش بینی نشده ای  به سوریه و لبنان رفت و در جمع جبهه مقاومت اسلامی و حزب‌الله حضور یافت.

حجت الاسلام فرازی نیا خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در روز ۲۲ بهمن به خراسان‌جنوبی سفر و در مراسم راهپیمایی شرکت می‌کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha