شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر مرکز خدمات مازندران

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دشمن تلاش می کند با حیله و نیرنگ زمینه بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و مسئولان را فراهم کند، گفت:دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تقویت ارتباط میان مردم و مسئولان نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران، در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در ساری برگزار شد این ایام را بهترین فرصت برای نگاهی به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین تبیین دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر دانست.

وی عزت، کرامت و اقتدار ملت ایران در منطقه و سایر نقاط جهان را مدیون تفکر امام خمینی(ره) و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی دانست و افزود: به طور قطع و یقین عزت و احترام مردم ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران، استقلال سیاسی نظام جمهوری اسلامی را در دنیا کم نظیر عنوان کرد و بیان داشت: در رژیم گذشته دولت تنها مجری سیاست های ابلاغی از سوی آمریکا و انگلیس به حکومت بود.

حجت الاسلام فلاح، وجود استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک افتخار تاریخی دانست و تصریح کرد: در همه ادوار تاریخی این ملت، دولت های غربی در امور کشورمان دخالت داشتند و اجازه استقلال را به این ملت نمی دادند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد، خاطرنشان کرد: این ملت در سایه خودباوری که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب در جامعه نهادینه شد امروز به یک کشور مقتدر در عرصه های مختلف تبدیل شده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری در داخل و خارج می گفتند نظام اسلامی به نتیجه نخواهد رسید، گفت: اما امروز حدود چهار دهه از عمر این نظام می گذرد و می بینیم که کشور با پشتوانه دینی به چه جایگاهی در عرصه منطقه ای و جهانی دست یافته است.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که دشمنان ملت ایران در حالی دین را افیون ملت ها و عامل عقب ماندگی کشور معرفی می کردند که امروز ملت ایران در سایه دین به عزت و عظمتی وصف ناپذیر دست یافته است، افزود: امروز بسیاری از ملت های جهان در سایه دین و ارزش های الهی به یک جایگاه مناسبی دست پیدا کرده اند.

وی با اشاره به این که امروز دشمن از رشد و تعالی ملت ایران عصبانی و هراسان است، تصریح کرد: به همین دلیل بدخواهان و معاندان انقلاب اسلامی چهار دهه است که همه توان خود را برای ضربه زدن و تضعیف انقلاب به کار گرفته اند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ملت بزرگ ایران مقتدرانه در برابرهر نوع توطئه و نقشه دشمن ایستاده است، خاطرنشان کرد: این ملت هیچ گاه انقلاب را تنها نخواهند گذاشت و همواره با همه توان پای عهد خود با انقلاب و نظام خواهند ماند.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که توطئه و دشمنی علیه انقلاب اسلامی هیچ گاه پایانی نخواهد داشت، گفت: دشمن برای براندازی این انقلاب سال ها است که وارد میدان مبارزه شده و هر روز به شیوه ای جدید انقلاب ما را تهدید می کنند.

وی با بیان این که چهار دهه دشمنی نظام سلطه با ملت ایران حاصلی جزء شکست و رسوایی برای آنها در پی نداشته است، افزود: تهدید، تحریم، ترور و جنگ علیه این انقلاب، هیچ تأثیری در اراده ملت ایران در رسیدن به قله های پیشرفت نداشته است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم نباید از توطئه و دشمنی بدخواهان انقلاب غافل شوند، گفت: امروز نیز شیوه مقابله با نظام اسلامی، ناکارآمد جلوه دادن این نظام و انقلاب در چهار دهه اخیر است.

وی از دهه فجر به عنوان فرصتی برای آگاهی دادن به جامعه در خصوص دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است، افزود: در شرایطی که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب و دستاوردهای آن است باید تلاش شود در این ایام نسبت به توطئه دشمنان روشنگری شود.

حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که باید یک تحلیل روشن و تصویر واقعی از ویژگی های انقلاب اسلامی و چگونگی شکل گیری آن را برای جامعه جوان کشور تبیین شود، گفت: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا نسل جوان را نسبت به آرمان ها و ارزش های انقلاب بیگانه کند.

استاد حوزه علمیه مازندران، حفظ انقلاب را امروز نخستین وظیفه مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: صیانت از اصل انقلاب و آرمان های اصیل آن یکی از مسائل مهمی است که امروز همگان بر عهده دارند.

حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که دشمن تلاش می کند با حیله و نیرنگ زمینه بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و مسئولان را فراهم کند، افزود: اما دهه مبارک فجر فرصتی مغتنمی برای تقویت ارتباط میان مردم و مسئولان نظام است.   

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha