جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار جمعی از شیوخ و رؤسای عشایر از آنان خواست به مسئولیت خود در جهت وحدت کلمه، خدمت به وطن و جامعه عمل نمایند و از عرف های مخالف آموزه های اسلامی دوری کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار جمعی از شیوخ و رؤسای عشایر از آنان خواست به مسئولیت خود در جهت وحدت کلمه، خدمت به وطن و جامعه عمل و از عرف های مخالف آموزه های اسلامی دوری کنند؛ چرا که عرف های مخالف اسلام، به کشور ضرر می رساند و استقرار جامعه و آسایش مردم را برهم می زند.

ایشان تمامی عشایر عراق را به وحدت، همبستگی و همکاری برای رسیدن به امنیت برای جامعه فراخواندند و اشاره کردند: فتنه انگیزی و نفرت انگیزی بین عشایر هیچ سودی ندارد و به همگی ضرر می رساند و این وحدت و همبستگی است که از کشور در برابر دشمنان حمایت می کند.

آیت الله حکیم در پایان از موکب های عزاداری و خدمات عشایر در زیارت اربعین تشکر و قدر دانی کردند و برای قبولی زیارت آنها و بهره مندی از برکات زیارت عتبات اهل بیت(ع) در دنیا و آخرت دعا کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha