پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار قدیر نظامی

حوزه/ سردار نظامی گفت: هر انقلابی که در جهان اتفاق افتاده برای یک مساله سیاسی و تغییر قدرت حاصل شده است، اما انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را انقلابی الهی را تعبیر می کنند و محبوس ماندن آن در ایران و عدم صدور پیام های انقلاب به دنیا، خواست آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار قدیر نظامی، معاون بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیسیون مشترک دوستی نظامی ایران و عمان، شب گذشته در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، در مسجد کوی مدرس شهر همدان، گفت: فجر آفرینان اصلی انقلای اسلامی شهدا بوده اند و با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کرده اند.

معاون بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح ابراز داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب نخست وزیر اسرائیل در آن زمان، انقلاب اسلامی را همچون زلزله ای در جهان معرفی کرد.

وی در ادامه با بیان این که عدد 40 در روایات عدد کمال است و ورود به 40 سالگی انقلاب اسلامی بدین معنا است که انقلاب اسلامی به کمال و بلوغ خود رسیده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران در 40 سال گذشته زلزله ای بزرگ در جهان بود و آوار این زلزله بر سر آمریکا و اسرائیل و ستمگران جهان ریخت، در حقیقت سرآغاز دوره ای از عزت، سربلندی و آزادگی برای ملت ایران بود.

سردار نظامی یادآور شد: انقلاب اسلامی برای آمریکا و اسراییل شرایطی را ایجاد کرد که نه تنها در ممالک اسلامی، بلکه در سرزمین های خودشان دچار مشکل امنیتی شده اند.

وی افزود: امام خمینی(ره) انقلاب را به انفجار نور تعبیر می کند، بدین معنا که انقلاب طلوع و دوران جدیدی برای مردم مسلمان را رقم می زند و عزت را به مسلمانان بر می گرداند.

رئیس کمیسیون مشترک دوستی نظامی ایران و عمان گفت: گورباچف، پیام امام خمینی(ره) را این گونه تعبیر می کند: پیام امام خمینی(ره) به تمامی اعصار و ملت ها است، آیت الله خمینی(ره) اثری بزرگ در جهان به جا گذاشت.

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) در مورد اهمیت انقلاب اسلامی می فرماید: انقلاب اسلامی ایران دستاورد میلیون های انسان ارزشمند است، انقلاب اسلامی که دست مستعمران را از ایران کوتاه کرد به واسطه عنایات حقه الهی به ثمر نشست.

سردار نظامی اظهار کرد: هر انقلابی که در جهان اتفاق افتاده برای یک مساله سیاسی و تغییر قدرت حاصل شده است، اما انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) انقلاب را انقلابی الهی را تعبیر می کند و این نعمت را یک امانت الهی در دست مسلمانان برشمرده است، یکی از مقامات عالی مرتبه کشور چین در جلسه ای رسمی به من گفت که جمهوری اسلامی ایران با وجود موانع بسیار یکی از قدرت های بزرگ جهان به شمار می رود .

وی در پایان با اشاره به آسیب های پیش روی انقلاب، خاطرنشان کرد: انحراف از ارزش های اسلامی، خودباختگی در برابر فرهنگ غرب، تفرقه و دو دستگس انقلابیون، بی تفاوتی نسبت به مسائل سیاسی، دل سردی مردم از آینده انقلاب، سوء مدیریت و محبوس ماندن انقلاب در ایران از آفاتی است که سبب تضعیف انقلاب اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha