شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فروشگاه زنجیره ای البسه در آمریکا، خط تولید حجابی راه اندازی کرد

حوزه/ برای نخستین بار در ایالات متحده، فروشگاه زنجیره ای شناخته شده پوشاک «میسیز» با همکاری مجموعه ورونا، خط تولید لباس های محجبه شامل محصولاتی چون شلوار، روسری، عبای اسلامی و شال های رنگ شده با دست راه اندازی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از abc10،  فروشگاه زنجیره ای شناخته شده البسه در ایالات متحده آمریکا برای نخستین بار یک خط فروش لباس های محجبه راه اندازی کرد.

برای نخستین بار درآمریکا، فروشگاه زنجیره ای میسیز، با همکاری مجموعه تجاری پوشاک اسلامی «ورونا» خط تولید البسه اسلامی ایجاد می کند. این خط تولید که به گفته وب سایت «میسیز» از 15 فوریه آغاز به کار می کند شامل انواع البسه و پوشاک محجوب و محبوب در میان مسلمانان از جمله شلوار، لباس، روسری، عبای اسلامی و دیگر پوشاک گشاد دارای تقاضا در جامعه اسلامی خواهد بود. از جمله اقلام معرفی شده در این مجموعه روسری ها و شال های رنگ شده با دست هستند.

لیزا وگال بنیانگذار مجموعه ورونا گفت: این مجموعه پوشاک تنها یک نام تجاری نیست بلکه جایگاهی برای ابراز هویت فردی زنان مسلمان و ایجاد احساس اعتماد به نفس در بانوان مسلمان درداخل و خارج است.

وگال در سال 2011 به دین اسلام گروید و متوجه شد یافتن لباس های محجبه یکی از معضلات پیش روی زنان مسلمان در جوامع غربی محسوب می شود. وی در فوریه سال 2015 خط تولید مجموعه ورونا  را آغاز کرد.

لازم به ذکر است فروشگاه چندملیتی «میسیز» از بزرگترین فروشگاه های البسه در آمریکا محسوب می باشد و بیش از 800 شعبه دارد.

شعبه مرکزی گروه میسیز در منهتن، شهر نیویورک مستقر می‌باشد. این گروه همچنین دارای بیش از ۳۰۰ کیوسک و مرکز فروش لوازم الکترونیکی می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha