جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جعفر طبرسی - حوزه علمیه مازندران

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که نوک پیکان همه توطئه ها و دشمنی های بدخواهان نظام به سمت ولایت فقیه است و امروز یکی از وظایف طلاب و روحانیان دفاع از جایگاه ولایت و رهبری است، گفت: باید نقش و اثرگذاری این جایگاه رفیع انقلاب به خوبی برای مردم شرح داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با تبریک ایام الله دهه فجر با بیان این که امام خمینی(ره) بنده واقعی خداوند متعال بود، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با شناخت کامل از خالق هستی به یک رشد والای معنوی و اخلاقی در زندگی دست پیدا کرد.

وی با بیان این که همه حرکت های امام خمینی(ره) در طول دوران مبارزات و همچنین پس از پیروزی انقلاب بر اساس فطرت الهی بود، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در همه امور خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود می دانست و هیچ کاری را بر خلاف رضای الهی انجام نمی دادند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره) با پیروزی نهضت انقلاب، اسلام ناب و حقیقی را از مظلومیت نجات داد و به صحنه اجتماع آورد، گفت: امروز دین در همه بخش های جامعه نقش آفرینی می کند و بسیاری از پیشرفت ها نیز در سایه اسلام ناب محقق شده است.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که امام خمینی(ره) هیچ گاه و در هیچ اموری خداوند متعال را فراموش نمی کردند، افزود: ارتباط عمیق قلبی ایشان با پروردگار موجب به وجود آمدن یک قدرت عظیم در وجود ایشان شد که به همین دلیل در برابر هیچ قدرتی مادی نمی ترسیدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، استکبار ستیزی را از شاخصه های مهم انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود در برابر قدرت های زورگو و استکباری جهان ایستادند و از حقوق ملت های مظلوم جهان دفاع کردند.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که افکار و اندیشه های امام راحل عامل نجات بسیاری از ملت های جهان است، تصریح کرد: هر ملتی که این آراء و اندیشه های حیاتبخش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده عزتمند شده است.

وی در ادامه سخنان خود از ولایت فقیه به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد و گفت: امام خمینی(ره) با طرح این مسأله محوری به نظام اسلامی یک عزت و عظمت خاصی بخشیدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، ولایت و رهبری را زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی در دنیا دانست و با بیان این که دشمنان همواره در پی خدشه دار کردن جایگاه ولایت در ایران اسلامی بودند، گفت: امام خمینی(ره) به خوبی توانستند مسأله ولایت فقیه را در دنیا معرفی کردند و امروز نیز مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار این کشتی نقشی بسیار ارزنده در این خصوص دارند.

حجت الاسلام طبرسی در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی تقابل حق و باطل بود، تصریح کرد: با آمدن حق، باطل برای همیشه از این کشور رفت و استقلال و آزادی برای این مردم به ارمغان آمد.

وی با بیان این که یکی از مهم ترین اهداف امام خمینی(ره) از برپایی انقلاب استقرار یک نظام دینی در جامعه ایران بود، افزود: امام خمینی(ره) با اعتقاد راسخ به خدا و ارزش های الهی در برابر رژیم طاغوت پیروز شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تئوری ولایت فقیه یک تئوری ارزشمند و کارآمد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه به کشوری قدرتمند در جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام طبرسی یکی از دلایل دشمنی بدخواهان انقلاب با جایگاه ولایت فقیه را نقش آفرینی آن را در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: نوک پیکان همه توطئه ها و دشمنی های بدخواهان نظام به سمت ولایت فقیه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز یکی از وظایف طلاب و روحانیان دفاع از جایگاه ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: باید نقش و اثرگذاری این جایگاه رفیع انقلاب به خوبی برای مردم شرح داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha