پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رمضانی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن پیروی از ولایت فقیه و تلاش جهادی در تحقق شعارهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام علی رمضانی، صبح امروز در جلسه حلقه های صالحین مدرسه علمیه امام صادق (ع) ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، به نقش ارزشمند روحانیون در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:  روحانیون به واسطه رسالت ذاتی خود نقش مهمی در هدایت اقشار مختلف جامعه به سمت تعالی بشری و الهی ایفا می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قزوین افزود: دشمنان دین و نظام اسلامی بعد از شکست در جنگ سخت در برابر مسلمانان، جنگ نرم را علیه ارزش‌های دینی و اسلامی آغاز کردند که علما و روحانیون در خط مقدم مقابله با این جنگ هستند.

وی ادامه داد: روحانیون و طلاب باید سعی کنند با مطالعه مستمر و ارتقای آگاهی‌های خود جواب سئوالات و شبهات دینی را بیاموزند و در صورت نیاز به متقاضیان منتقل کنند.

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: امروز شرایط تبلیغ دین با گذشته متفاوت است و برای اینکه بتوانیم موفق باشیم باید مطالب را به روز برای مردم بیان کنیم تا اثر گذاری بیشتری داشته باشد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین تصریح کرد: باید با تمام توان در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.

وی ادامه داد: هزینه های دشمن در افزایش تعداد شبکه های ماهواره ای و اینترنتی که علیه اسلام تبلیغ می‌کنند 10 برابر هزینه های آن ها است که در جنگ سخت هزینه می‌کنند و باید  بدانیم که تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن پیروی از ولایت فقیه و تلاش جهادی در تحقق شعارهای انقلاب است.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به بحث دین گریزی جوانان تصریح کرد: اگر ما بتوانیم دین را در همان برخورد نخست به درستی و زیبایی هر چه تمام تر به جوانان ارائه کنیم به همان میزان نیز از دین گریزی جوانان نیز کاسته خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha