جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/استاد حوزه علمیه قزوین گفت: به دنیا اعلام می‌کنیم که از تمام مظلومین جهان دفاع خواهیم کرد و این تفکر غلطی است که دست سازش در دست آمریکا بگذاریم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در مکتب لیبرالی قربانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: این ایام هم ایام مصیبت حضرت زهرا(س) است و هم ایام شادمانی جشن انقلاب و مرحبا به ملت ایران که شأن این دو مناسبت را کاملا رعایت می کنند.

وی با اشاره به مجاهدت های مدافعان انقلاب، ادامه داد: روز اول فیضیه سنگر انقلاب بود و بعد آن کل ایران سنگر شد و اکنون سوریه و عراق سنگر انقلاب هستند و دشمن روز به روز عقب نشینی می‌کند.

امام جمعه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اگر خداوند را به عنوان ولی انتخاب کردید، لازمه حکومت الله پیروی از رسول خداست و وظیفه ما این است که از اوامر و نواهی رسول اکرم و دستورات ائمه اطهار تبعیت کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: جوانان، خون شهدا، قرآن، انقلاب و مکتب نورانی امام خمینی(ره) در دست ما امانت هستند و وظیفه همه حفظ آنهاست و امروزه شیطان عریان وارد صحنه شده و جوانان را به مسلخ شهوت سوق میدهد و ما باید از  ارزشها در مقابل هجوم دشمن صیانت کنیم.

وی اظهار کرد: ما به دنیا اعلام می‌کنیم که از تمام مظلومین جهان دفاع خواهیم کرد و این تفکر غلطی است که دست سازش در دست آمریکا بگذاریم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در مکتب لیبرالی قربانی کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha