جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ جامعه امروز نیازمند نیروهای انقلابی و مسئولین دلسوز به نظام، انقلاب،رهبری و جامعه است تا با دلسوزی همه تلاش خود را وقف پیشرفت کشور کند، اما اگر مسئولی دلسوز نباشد و تنها هدف او کسب منفعت باشد، قطعا برای پیشرفت کشور و نظام، همه تلاش خود را بکار نخواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه گفتند: قرآن قانون چگونه زیستن و راه سعادت را به انسان از طریق انبیاء الهی بیان کرده است، ولی مهم این است به دستورات دینی پایبند باشیم و زندگی خود را بر اساس سیره انبیاء و اولیاء الهی استوار کنیم.

معظم له زندگی بر پایه ایمان، تقوا، اخلاق حسنه و حرکت در مسیر توحیدی و خدمت به خلق را از جمله برنامه های سعادت بخش عنوان کردند و افزودند: اگر زندگی این خصوصیات عنوان شده را داشته باشد، همه چیز آن نور خواهد بود.

ایشان معرفت شناسی نسبت به خدا، خود و حسابرسی را از دیگر برنامه های سعادت بخش در زندگی دانستند و گفتند: باید طوری زندگی کنیم و به جامعه و نظام و انقلاب خدمت کنیم که فردای قیامت شرمنده شهدا و اهل بیت(ع) نشویم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی، نیروهای انقلابی وفادار و دلسوز به نظام و انقلاب را از مهمترین نیازهای امروز جامعه بر شمرده و اظهار داشتند: این دسته از افراد در هر جا باشند، موجب سربلندی کشور، انقلاب، اسلام و باعث خوشحالی رهبر معظم انقلاب و جامعه اسلامی هستند.

ایشان گفتند: جامعه امروز نیازمند نیروهای انقلابی و مسئولین دلسوز به نظام، انقلاب،رهبری و جامعه است تا با دلسوزی همه تلاش خود را وقف پیشرفت کشور کنند، اما اگر مسئولی دلسوز نباشد و تنها هدف او کسب منفعت باشد، قطعا برای پیشرفت کشور و نظام همه تلاش خود را بکار نخواهد گرفت.

معظم له گفتند: باید مسئولین کشور بدانند در چه کشور، نظام و جامعه ای مشغول خدمت رسانی هستند،تا برای این خدمت رسانی ارزش قائل باشند؛ باید قدر این موقعیت ها را دانست و برای عزت و اقتدار کشور تلاش کرد.

۴۰/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha