پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علامه حلی

حوزه/ مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) ویژه طلاب جوان، فردا یکشنبه در تالار شیخ صدوق(ره) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(س) برگزار خواهد شد.

خانم زینب پورحمزه، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر گفت: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) ویژه طلاب جوان روز یکشنبه 15 بهمن ماه جاری در تالار شیخ صدوق(ره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره بیش از 1600 اثر از طلاب جوان حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان تهران شرکت کردند که 10 اثر حائز رتبه‌های برتر کشوری و 64 اثر حائز رتبه‌های برتر استانی گردید.

دبیر هفتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) ضمن ابراز رضایت از مشارکت طلاب در فعالیت های علمی و پژوهشی گفت: فرهنگ‌سازی پژوهش در میان طلاب جوان و نوقلم یکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است و هدایت ایشان به سوی مسائل روز و کارآمد با نگاه علمی و دقیق و به عبارتی پژوهشگرانه می تواند نویدبخش آینده‌ای روشن برای جامعه اسلامی باشد.

وی با اشاره به شعار محوری «هر طلبه یک پژوهشگر» و تولید آثار فاخر و علمی توسط دانش آموختگان و طلاب شاغل به تحصیل، مشارکت قابل توجه ایشان را در این دوره از جشنواره قابل تقدیر دانست و عنوان داشت: آثار در موضوعات مختلف تفسیری، فقهی، اخلاقی، کلامی، تربیتی، مهدویت و برخی آثار میان رشته‌ای می باشد

پورحمزه در پایان خاطر نشان کرد: آثار پژوهشی این دوره از جشنواره، در قالب‌های کتاب، مقاله، تحقیق پایانی، پایان نامه و در سطوح 1، 2، 3 و 4 ارائه شده است که پس از سه مرحله ارزیابی علمی به مرحله نهایی راه یافته و آثار شاخص توسط شورای علمی جشنواره انتخاب شده‌اند. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha