پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کتاب

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از رونمایی یک کتاب کمک درسی در حوزه علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام پنام امروز در حاشیه رونمایی از این کتاب در مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) کوهدشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت:همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از کتاب الوسوط فی شرح البدائه و النحو حاصل تلاش آقایان سید علی محمدی طلبه پایه 4 و محمد آزادبخت طلبه پایه 3 مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) کوهدشت رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه طلاب مولف این کتاب با هزینه شخصی خود و در قالب کار گروهی به مدت یک یکسال موفق به تالیف این کتاب شده اند افزود: انتشارات دارالعلم قم این کتاب را در 500 صفحه منتشر نموده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه این کتاب منبع کمک درسی در ادبیات و صرف و نحو برای طلاب حوزه های علمیه به شمار می رود، خاطر نشان کرد: امید می رود رونمایی این کتب در ایجاد انگیزه در طلاب صاحب قلم برای خلق آثار پژوهشی و کاربردی موثر باشد .

حجت الاسلام پنام با اشاره به اینکه مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) کوهدشت از مدارس فعال در حوزه پژوهش طلاب است، اظهار کرد: طلاب این مدرسه با خلق آثار متنوع امسال نیز مقالات بسیاری به جشنواره علامه حلی(ره) ارسال نمودند.

وی در پایان گفت: از طلاب مولف این کتاب با اهدا لوح سپاس و جوایز قدردانی شد.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha