جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شالی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی شالی گفت: وحدت و اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه از اصلی‌ترین عوامل پیروزی انقلاب بود و ملت ایران و جوانان انقلابی با اقدامات مختلف و وسیع خود علیه رژیم ستمشاهی، نقش بسیار مهم و چشمگیری در به ثمر رسیدن انقلاب داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی، در مراسم یادواره شهدای انقلاب اسلامی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: وحدت و اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه از اصلی‌ترین عوامل پیروزی انقلاب بود و ملت ایران و جوانان انقلابی با اقدامات مختلف و وسیع خود علیه رژیم ستمشاهی، نقش بسیار مهم و چشمگیری در به ثمر رسیدن انقلاب داشتند.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، بیان داشت: رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی نه تنها برای دفاع از مرزهای کشور جنگیدند، بلکه شهادت را آرزوی بزرگ خود می‌دانستند.

این فعال فرهنگی اظهار کرد:  کشور ما در دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی در برابر تمامی استکبار جهانی قرار گرفت و پیروز میدان شد و به تمام دشمنان انقلاب فهماند که ایران با تکیه بر قرآن و رهنمودهای ولی فقیه قادر به دفاع از میهن خود می باشد.

حجت الاسلام موسوی شالی ادامه داد: ایران اسلامی سرزمینی حسینی است که به حضرت ولی عصر(عج) تعلق دارد و مردم آن با سیره حسینی فرزندان خود را تربیت کرده‌اند و تقدیم شهدای بسیار در راه اسلام بیانگر این شیوه تربیتی است.

وی اظهار کرد: دشمنان  باید بدانند که نمی‌توانند با بکارگیری وسایل وسوسه‌انگیز همانند ماهواره‌ها ملت انقلابی ایران را از مسیر اصلی خود باز دارند، زیرا این جمعیت حسینی بارها ثابت کرده‌اند که در وقت لازم در صحنه حضور می‌یابند.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در صیانت از انقلاب به اندازه وسع خود به تکلیفمان عمل کنیم و به یاد داشته باشید که دشمنان می خواهند خواسته‌هایشان را بر ما دیکته کنند و به جمهوری اسلامی آسیب بزنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha