جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی-نماینده ولی فقیه در سپاه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسئولان دغدغه‌های معیشتی مردم را جدی بگیرند، گفت: فضای مجازی ابزار دشمن در فتنه اخیر بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر از سوی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برخی از استان‌های کشور اظهار داشت: فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر از سوی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برخی از استان‌های کشور تلنگری برای آحاد جامعه بود که پاسداری، حفاظت و صیانت از انقلاب کار دشواری بوده و سهل و آسوده نیست و باید برای پاسداری، حفاظت و صیانت از انقلاب با جان‌ودل تلاش و کوشش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه دشمنان در فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر از سوی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برخی از استان‌های کشور بر این بود که شعارها و رفتارها و تحرکات تا ۴۰ روز به‌صورت مسالمت‌آمیز بوده و بعد از آن شعارها تند شود، تصریح کرد: عوامل پیدایش این شعارها و رفتارها و تحرکات در برخی از استان‌های کشور، فساد اجتماعی و مشکلات حقوقی و معیشتی و بیکاری مردم بود که باید مسئولین به آن توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم صف خودشان را در فتنه‌های اخیر از صف معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدا کردند و معترضین از فتنه گران جدا شدند، افزود: ملت بصیر ایران در فتنه اخیر با درک موضوع هدف دشمن از فتنه، بلافاصله صف خود را از آشوب گران جدا کردند، لذا مسئولان نیز در پاسخگویی به این حرکت مردمی باید برای رفع معیشت آن‌ها راه‌گشایی کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی با بیان اینکه اقتدار، بصیرت، ولایتمداری و عزت مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانع مدیریت توطئه‌های استکبار شد، خاطرنشان کرد: مردم همواره پای انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه هستند و راه و منش مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاملاً روشن است و این راه همان خط و مشی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت خودشان، آن را مشخص کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به مسئولان در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم توصیه کردند و راهکارها و راه‌حل‌هایی را برای آن فرموده‌اند که مسئولان باید در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم جدی بگیرند.

وی بابیان اینکه بابیان اینکه ناکارآمدی برخی مدیران نارضایتی به دنبال دارد و باید در این شرایط مدیرت بحران کرد، افزود: فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر از سوی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برخی از استان‌های کشور به دنیا نشان داد که برای پاسداری از انقلاب نباید اجازه دهیم تا انقلاب دستخوش ناملایمات شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تأثیر فضای مجازی بر افکار عمومی در فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر از سوی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برخی از استان‌های کشور تصریح کرد: فضای مجازی در فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر تنها یک ابزار دست دشمن بود تا طراحی خود را عملیاتی کند و به‌محض قطع تلگرام مشاهده کردیم که چطور توطئه دشمن فروپاشیده شد، لذا باید مراقب حربه‌های دشمن به‌ویژه در فضای مجازی باشیم تا خدشه‌ای به‌نظام وارد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha