چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آگناتیوس افرام دوم

حوزه/ اسقف افرام دوم گفت: خیر بر شر و حق بر باطل و زندگی بر مرگ پیروز شد و اکنون با وجود خرابی هایی که از داعش برجای مانده احساس شادی ما از این پیروزی، وصف ناشدنی است، زیرا به تمام جهان ثابت کردیم که تروریسم نمی تواند عزم و اراده مردم سوریه را از بین ببرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آگناتیوس افرام دوم، اسقف اعظم انطاکیه و روم شرقی و رئیس کلیسای سریانی جهان از تعدادی از کلیساها و مساجد دیروالزور بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان خرابی و ویرانی برجای مانده از تروریست های داعش قرار گرفت.

افرام دوم همچنین در بازدید از کلیسای مریم عذرا در دیرالزور مراسم دعا و نیایش را با حضور تعدادی از روحانیون مسلمان و اهالی شهر به جا آورد و از ایستادگی دیرالزور در برابر حملات تروریستی و محاصره سه ساله این شهر تجلیل کرد و از خداوند متعال خواست امنیت و آرامش را به سوریه بازگرداند.

وی به همراه تعدادی از مسئولان سوری از نقاط مختلف شهر بازدید کرد و میزان خرابی و ویرانی محله ها را از نزدیک مشاهده کرد و در ادامه به بررسی مهم ترین نیازهای شهر و مردم در مرحله آینده پرداخت و خواستار سازندگی و آبادانی دیرالزور و سوریه شد.

اسقف افرام دوم پس از مراسم نیایش در کلیسای مریم عذرا گفت: خیر بر شر و حق بر باطل و زندگی بر مرگ پیروز شد و اکنون با وجود خرابی هایی که برجای مانده احساس شادی ما از این پیروزی، وصف ناشدنی است، زیرا به تمام جهان ثابت کردیم که تروریسم نمی تواند عزم و اراده مردم سوریه را از بین ببرد؛ چراکه این مردم تمدنی بزرگ دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha