پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین، صیانت از انقلاب و خون شهدا را تکلیف دینی و ملی دانست و گفت: انقلاب به ما عزت و اقتدار داده و در جشن انقلاب باید امیدافرینی در میان همگان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در دیدار با دادستان ویژه روحانیت استان قزوین، با تبریک انتصاب وی به این مسئولیت خطیر و  ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون ۲۵۰ هزار شهید گلگون کفن است و رسالت مهم همه ما صیانت از خون شهدا و تداوم انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: استقلال و عزتی که امروز به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده و سرنوشت کشور توسط خود مردم تعیبن می شود، بزرگترین دستاوردی است که باید قدردان آن باشیم.

وی ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار پرداخت و بیان داشت: حضرت فاطمه(س) از چنان مقام باعظمتی برخوردار بودند که رسول گرامی اسلام(ص) که شخصیت اول عالم خلقت و برتر از همه انبیاء هستند به ایشان احترام ویژه‌ای می‌گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: پیامبر(ص) همواره پیش از مسافرت‌هایشان برای خداحافظی نزد دخترشان حضرت فاطمه(س) می‌رفتند و هنگام بازگشت از مسافرت نیز پیش از رفتن به منزل خود برای جویاشدن از احوال حضرت فاطمه(س) نزد ایشان می‌آمدند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان داشت: حضرت زهرا(س) همواره برای دفاع از ولایت قد علم کردند و علیرغم وجود سختی‌ها و مشکلات بسیار در این راه ماندند، ما نیز باید به تبعیت از ایشان همواره برای دفاع از ولایت در صحنه بوده و جزو مبارزین و مجاهدین در این راه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: مجاهدت‌ها و مبارزات حضرت زهرا(س) در راه خدا یکی دیگر از ابعاد شخصیتی ایشان می‌باشد که ما باید آن را الگوی خود در زندگی امروزمان قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha