شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی حسینی فر

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان گفت: همایش تازه مزدوجین استان کردستان امسال، ۱۹ بهمن ماه در شهر سنندج برگزار می شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه استان برنامه ها و خدمات بسیاری برای طلاب و روحانیون در طول سال اجرا می کند.

حجت الاسلام علی حسینی فر در ادامه گفت: یکی از برنامه های ما، همایش زوج هایجوان طلبه می باشد که امسال هم این همایش در ۱۹ بهمن ماه در سالن همایش های کتابخانه امام خامنه ای شهر سنندج برگزار می شود. همایش مزدوجین هر ساله در این استان با شور و استقبال خاصی برگزار می شود و همایش امسال، سومین همایش در سال جاری است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان افزود: در همایش مزدوجین امسال بیش از 37 زوج طلبه حضور خواهند داشت که با همراهان خود به بیش از یکصد نفر هم می رسند.

وی ادامه داد: در برنامه امسال از حجت الاسلام و المسلمین دکتر فقیهی، مدیر کل امور فرهنگی و ارتباطات مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به عنوان سخنران دعوت به عمل آمده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: یکی دیگر از برنامه های این همایش برگزاری کارگاه ازدواج برای زوجین جوان می باشد که برای این کارگاه از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برای آموزش مسائل پزشکی و مهارت های زناشویی دعوت شده است.

همچنین در این همایش دکتر رحمانی، مسائل روانشناسی و مهارت های همسرداری را به صورت کلاسهای مشترک برای زوجین جوان برگزار خواهد کرد.

گفتنی است که در حاشیه این مراسم، میز سلامت نیز برای حضار ارائه خدمت خواهد کرد که شامل تست قند خون، قد و وزن می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha